Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe bestel ik tickets via de shop?

Er zijn twee manieren waarop je tickets kunt bestellen via onze shop. Binnen onze omgeving of via derden.

Via onze shop

Je doorloopt het hele bestelproces in onze omgeving en na betaling ontvang je de tickets meteen in je mailbox van onze partner TicketCounter. Voor vragen over je bestelling kun je gewoon contact met ons opnemen.

Via derden

Je wordt doorgelinkt naar de omgeving van een derde partij. Het bestelproces vindt daar plaats en je ontvangt jouw gekochte tickets ook van deze partij. Voor vragen over je bestelling kun je daarom het beste contact opnemen met desbetreffende partij.

Ik heb mijn tickets niet ontvangen, wat nu?

Check ook even je spambox, het kan zijn dat ze daarin terecht zijn gekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe bestel ik producten via de shop?

Bij het bestellen van producten doorloop je het gehele bestelproces binnen onze omgeving. Je krijgt na je bestelling een bevestiging van ons of van één van onze partners. Als je een product hebt besteld dat van onze partner komt, kan het even duren voordat je een bevestiging binnen krijgt.

Ik heb geen bevestiging gehad, wat nu?

Als je een product hebt besteld uit onze shop, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken of jouw order goed is doorgekomen. Heb je een product besteld waarvan de verkoop via één van onze partners loopt, is er nog steeds geen reden tot paniek. Het kan even duren voordat de order verwerkt is door de partner. Heb je na 24 uur nog steeds niets gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik telefonisch of per e-mail een bestelling plaatsen?

Nee, het is alleen mogelijk om tickets of producten te bestellen via onze shop.

Kan ik een bestelling plaatsen als ik geen abonnee ben?

Dit kan zeker. Iedereen kan bij ons een bestelling plaatsen, ongeacht of je abonnee bent of niet.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt in onze shop enkel betalen met iDeal en creditcards (mastercard + visa). Dit is uiteraard geheel veilig, vertrouwd en super makkelijk.

Kan ik met cadeaubonnen betalen?

Nee, het is niet mogelijk om met cadeaubonnen te betalen.

Er komen transactiekosten bij mijn bestelling, wat houden deze kosten in?

Bovenop de ticketprijs worden transactiekosten berekend. Transactiekosten worden betaald per bestelling. Dit wordt altijd aangegeven in het bestelproces en op de productpagina. Uit deze kosten betalen wij onze dienstverlening, administratie- en verzendkosten.

Verzending

Wat is de levertijd van mijn bestelde artikelen?

Als je tickets of vouchers hebt besteld, ontvang je deze direct in jouw mailbox. Bij aankoop van producten verschilt de levertijd per product. De actuele levertijd staat altijd vermeld op de productpagina. Heb je een product besteld van onze kunstcollectie? Dan zit daar een standaard levertijd van 1-2 weken aan vast. Producten uit onze Donald Duck-collectie hebben een levertijd van 1-5 werkdagen.

Onze artikelen worden geleverd door PostNL en kunnen dus van maandag t/m zaterdag bezorgd worden.

Moet ik verzendkosten betalen over mijn bestelling?

Als je alleen tickets of vouchers hebt besteld, hoeft dit niet, want er is geen sprake van verzending.

Voor bestellingen met een orderwaarde tot €35 rekenen we €2,95 verzendkosten. Voor alle bestellingen met een orderwaarde groter dan €35 hanteren we gratis verzending.

Retouren & annuleren

Hoe kan ik een product retourneren?

Je kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits ze ongebruikt zijn. De retourkosten zullen voor eigen rekening zijn. Neem voor het retourneren van je bestelling contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verdere instructies geven.

Ik heb een voucher gekocht, maar wil deze toch niet gebruiken, wat nu?

Je kunt vouchers binnen 14 dagen na aankoop, mits niet verzilverd, herroepen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Kan ik een bestelling aanpassen of annuleren?

Na betaling van een bestelling kun je deze niet meer annuleren of aanpassen. Voordat je de betaling hebt afgerond, is het wel mogelijk om de bestelling ongedaan te maken. Wil je toch een extra ticket of ander product toevoegen, dan kun je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. De bestellingen komen dan wel in aparte e-mails in je inbox.

Ik ga mijn gekochte tickets niet gebruiken, kan ik deze inwisselen voor tegoed of ruilen voor een nieuw ticket?

Jouw gekochte tickets zijn strikt persoonlijk en niet inwisselbaar voor geld, een ander ticket, een ticket geldig in een andere periode of anderszins. Tickets en vouchers mogen ook niet worden doorverkocht of anderszins voor commerciële doeleinden worden gebruikt.

Ik heb mijn product geretourneerd, wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Na ontvangst van jouw retourzending, ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op het rekeningnummer waarmee je hebt betaald.

Ik heb mijn geld nog niet ontvangen, wat nu?

Mocht je het geld na 14 dagen nog steeds niet ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

Overige vragen

Hoe lang zijn mijn gekochte tickets of vouchers geldig?

Dit hangt af van het uitje waarvoor je de tickets of vouchers hebt gekocht. Op het ticket/voucher staat altijd een verzilveringstermijn. De datum die hierop vermeld staat is leidend. De verzilverdatum staat ook altijd vermeld op de productpagina van het uitje.

Heb ik garantie op mijn gekochte producten?

Dit kan per leverancier en artikel verschillen. Mocht er iets mis zijn met jouw gekochte artikel(en), neem dan contact op met onze klantenservice.